Regulamin

1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
2. Co zostało powiedziane w klubie, to w klubie również zostaje.

3. Miejcie szacunek do wszystkich, w tym osób, które nie są w klubie. Szanuj poglądy innych i nie próbuj ich zmieniać. Pamiętaj, że poza klubem również nas reprezentujesz!

4. Bez względu na rangę i wiek każdy traktowany ma być tak samo, dlatego nie wywyższaj się i nikogo nie faworyzuj.
5. Rangi przyznawane są po osiągnięciu danej liczby punktów (więcej w zakładce Punkty), lecz w pewnych przypadkach właścicielka może zmienić komuś rangę bez osiągnięcia danej ilości punktów. Prośby o podwyższenie roli nic nie wskórają, a nawet mogą sprawić, że taka osoba spadnie jedną rangę w dół.

6. Ranga lidera wymaga danej ilości punktów, choć przyznawana jest tylko wtedy, gdy właścicielka uzna, że dana osoba nadaje się do spełniania roli lidera. Taka ranga oznacza nowe obowiązki, przez co ważne jest duże zaangażowanie oraz zainteresowanie klubem przez tę osobę. Rola lidera nie może być też przyznana bez zgody członkini, która ma ją otrzymać.

7. Jeśli masz jakiś problem, nie podoba ci się zachowanie jakiejś członkini, to nie ukrywaj tego, bo musimy być ze sobą szczere i chcemy, by każdy czuł się u nas dobrze. Możesz zwrócić komuś uwagę (oczywiście bez obrażania, aby sytuacja się nie pogorszyła), a jeśli nie czujesz się na siłach powiedzieć komuś tego wprost lub się wstydzisz, możesz napisać do właścicielki/liderki i opisać swój problem, ona to załatwi. Możesz poprosić o anonimowość lub dodanie kto poprosił o zmianę zachowania.
8. Nie wymagamy obecności na wszystkich spotkaniach, wymogiem jest jedno spotkanie na tydzień. Jeśli wiecie, ze nie będzie was dłużej niż tydzień, poinformujcie właścicielkę, lub w czasie jej nieobecności - liderkę klubu.
W razie braku aktywności członkini przez tydzień, oczekujemy na usprawiedliwienie nieobecności przez następne cztery dni. Jeżeli nie zostało ono dostarczone do właścicielki bądź liderki w tym czasie, odejmowane zostają punkty. Za każdy kolejny tydzień nieobecności pod rząd również punkty zostają odejmowane. Po czterech tygodniach osoba nieobecna spada na rangę Początkująca z możliwością powrotu do poprzedniej rangi po usprawiedliwieniu nieobecności, a po sześciu tygodniach zostaje wydalona z klubu. Możliwe jest ustąpienie od tej zasady w sytuacjach, w których komunikacja z innymi członkiniami klubu była niemożliwa, jak np. wyjazdy, popsucie komputera/telefonu, bo wiadomo, że różne rzeczy się zdarzają.

9. Aktywność to nie tylko obecność na spotkaniach, ale także udzielanie się na konwersacjach/grupach klubowych, dlatego pilnuj swojej aktywności również tam.
10. Na spotkaniach organizacyjnych omawiamy problemy w klubie, pomysły, ustalamy plan tygodnia itp., więc jeśli masz jakiś pomysł, przedstaw go na tym właśnie spotkaniu. Nie bój się nam powiedzieć, na co wpadłaś lub co chciałabyś poprawić, bo może to bardzo pomóc w ulepszeniu klubu.
11. Na zakup stroju klubowego są 4 tygodnie, a na zakup konia - 8 tygodni.
12. Zapoznaj się z blogiem - chyba najłatwiejsza zasada, a bardzo ważna. Zawartość bloga warto znać, może się to później przydać.
13. Jeżeli pod nieobecność liderek i/lub właścicielki ktoś złamie jakiś punkt regulaminu i będziesz tego świadkiem, to spróbuj zebrać dowody i zgłoś to właścicielce.

14. Jeżeli zostaniesz wydalony z klubu lub sam go opuścisz, powrót może nie być możliwy.

15. Złamanie regulaminu skutkuje utratą punktów lub nawet wyrzuceniem z klubu. ostatnia aktualizacja regulaminu: 03.08.2018

Brak komentarzy: